پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

«ناپدید شدن» نماینده سینمای ایران در زوریخ

سیزدهمین جشنواره فیلم زوریخ از فیلم سینمایی «ناپدید شدن» برای حضور در بخش رقابتی این جشنواره در کشور سوئیس دعوت به عمل آرود.

به گزارش آی فیلم، فیلم سینمایی بلند «ناپدید شدن» به کارگردانی علی عسگری در بخش رقابتی جشنواره فیلم زوریخ پذیرفته شد و در این بخش با ۱۳ فیلم دیگر برای کسب جایزه چشم طلایی این رویداد سینمایی رقابت خواهد کرد.

این فیلم سینمایی که چندی پیش اولین نمایش خود در بخش «افق‌های» هفتادوچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز را تجربه کرد، در بخش رقابتی جشنواره فیلم زوریخ با فیلم‌هایی از کشورهای انگلیس، آمریکا، فرانسه، سنگاپور، آرژانتین، رومانی و لهستان به رقابت خواهد پرداخت.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در یک شب سرد زمستانی زوجی جوان با مشکل جدی رو به رو شده‌اند و تنها چند ساعت برای حل این مشکل زمان دارند. در حالی که آنها قصد دارند این ماجرا را از خانواده‌های خود پنهان کنند، رابطه‌اشان نیز وارد بحران می‌شود".فیلم «ناپدید شدن» که زمستان گذشته در سکوت خبری ساخته شده است، محصول مشترک ایران و قطر است.

فیلم سینمایی «ناپدید شدن» به تهیه‌کنندگی پوریا حیدری اوره و علی صدرایی و نویسندگی آن را فرنوش صمدی و علی عسگری عهده دار هستند.

بنابر این گزارش، سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم زوریخ، ۶ تا ۱۶ مهرماه در کشور سوئیس برگزار می‌شود.

غ.ن/ ا.ا

این مطلب را به اشتراک بگذارید